חדרי בריחה למשפחות

מחפשים פעילות מהנה בחדרי בריחה למשפחות? כולנו במרבית הזמן שאובים לתוך השגרה אשר ממלאה לנו את החיים בזמן עבודה, לימודים, חוגים ומשימות הקשורות הן לבית והן לילדים.

אז נכון, זה כיף ונותן תחושת סיפוק כאחד להגיע בסוף כל יום למיטה גמורים ועייפים עם תחושה טובה כזו שעשינו היום משהו, שהשפענו על מישהו, שתרמנו את חלקנו בעבודה, שהצלחנו להעביר מסר חשוב לילדים, שעמדנו וסיימנו את כל משימות הבית…

אך יחד עם זאת, לפעמים חשוב כל כך לעשות Stop ממירוץ החיים המטורף הזה, לקחת כמה נשימות ולחשוב איזו חוויה אנחנו רוצים להוסיף לרפרטואר המשפחתי שלנו. בסופו של הדבר החוויות המיוחדות, הטיולים, המסיבות, המקומות אליהם אנחנו לוקחים את הילדים שלנו, זה מה שנזכר עמוק בזיכרון, זה מה שנשאר ולכן כל כך חשוב לעשות את זה אחת לכמה זמן. לא רק שחוויות כאלה מגבשות את כולן ביחד ומאפשרות ליצור אינטראקציה אחד עם השני, הן גם מצחיקות, כיפיות ונותנות תחושה ממש ממש טובה, אז למה לוותר עליהן?

אם גם אתם מחפשים חדרי בריחה למשפחות, אנחנו גאים לספר לכם על החוויה בחדרי בריחה המשפחתיים שלנו.

אילו חדרי בריחה למשפחות תוכלו למצוא אלינו?

רצינו להקים עבור משפחות משהו אחר שעוד לא נראה כמותו בארץ שלנו. אז נכון, יש לא מעט חדרי בריחה, אבל חדרי בריחה כמו שלנו, אין וגם כנראה שלא יהיו. שילוב בין עיצוב ותפאורה ייחודית בטירוף, מוזיקה שמכניסה את כולם לאווירה, חידות מאתגרות במיוחד ועלילה סופר מושקעת בכל חדר בריחה יהפכו את החוויה שלכם כמשפחה לבלתי נשכחת.

תוכלו לבחור באחד מבין שני חדרי בריחה בראשון לציון:

חדר בריחה טורפדו – אתם ובני המשפחה שלכם בעצם הופכים לכמה שעות למהגרים נמלטים הבוחרים מארץ המוצא שלכם. אתם נכנסים לתוך ספינת מלחמה בלב ים סוער עליכם לפתור את החידות לפני שהספינה נפגעת ומתחילה לטבוע.

חדר הבריחה השני הוא אבירי השולחן העגול שם המטרה שלכם תהיה להשיג את הגביע הקדוש, לא משנה מה קורה בדרך. החדר השלישי נקרא הודיני והוא מביא איתו את אתגר הודיני שהוא  אמן הקסם וההיחלצות האגדי. תעמדו בפני אתגר לא פשוט שאם תצליחו לפתור אותו, תוכלו להגיע להופעה שלו בזמן.

אז מתי אפשר לתאם חדר בריחה למשפחות?

ובכן, כמובן שאפשר להפוך כל סיבה למסיבה ואם אחד מבני המשפחה חוגג יום הולדת למשל, זו הזדמנות נפלאה להגיע לאחד מחדרי הבריחה שלנו. יחד עם זאת, לא חייבים לחכות ליום הולדת ואפשר להגיע בכל הזדמנות שיש לכם בין אם זה ביום שבת כשכל המשפחה ביחד, בחול המועד פסח, בחול המועד סוכות, בחופשת החנוכה או אפילו סתם ככה להעביר אחר הצהריים או ערב אחד בכיף עם כל המשפחה. אנחנו מתחייבים בפניכם שזו תהיה חוויה ייחודית, כיפית, משעשעת, מגבשת, מאתגרת וחד פעמית שאף אחד מכם לא יישכח לעוד הרבה מאוד זמן.

אז אם מעניין אתכם לקבל עוד קצת מידע על חדרי הבריחה שלנו או על חדר הקריוקי כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר דרך האתר או לצלצל למספר 072-3942917.

אפשר גם לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות בפייסבוק, באינסטגרם ובערוץ היוטיוב שלנו ולהתרשם ממה שמחכה לכם אצלנו. מחדרי בריחה למשפחות ועד חדרי קריוקי מאובזרים. הצטרפו למאות קבוצות שכבר יצאו מכאן עם המון התרגשות, חיוכים ותחושת סיפוק. מסתורי מציעים לא רק חדרי בריחה אלא גם חדרי קריוקי – היכנסו לכאן על מנת לצפות בכלל השירותים אותם אנו מציעים: מסתורי – חדרי בריחה וקריוקי.

רוצים הצצה לחדרי הבריחה שלנו? צפו:

חדרי בריחה למשפחות
חדרי בריחה למשפחות
חדר בריחה הודיני
חדרי בריחה לילדים בראשון לציון

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן