חדר בריחה קשה

מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו שבאמת הזיז לכם את הגלגלים במח ,וגרם לכם לחשוב מחוץ לקופסא?

אם אתם מעוניינים באתגר מחשבתי וסיפוק אינטלקטואלי תוך כדי בילוי מהנה עם חבריכם או בני המשפחה שלכם, חדרי הבריחה שלנו  הם הפתרון האידיאלי! אתם מוזמנים להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלכם ובאמצעות שיתוף פעולה לפתור יחד חידות מקוריות במסגרת חדר בריחה מאתגר במיוחד.

קראו על מה זה חדר בריחה?

אם אתם מחפשים חדר בריחה קשה שירענן לכם את התאים האפורים – אצלנו במסתורי תמצאו את מבוקשכם. 3 חדרי בריחה עם 3 רמות קושי הניתנות להתאמה תוך כדי המשחק בהתאם לקצב ההתקדמות. רמה קלה, רמה בינונית ורמה מאתגרת במיוחד.

בנוסף, תוכלו לבחור את רמת הקושי המועדפת עליכם, ואנו נתאים את החדר במיוחד עבורכם.

חדרי בריחה קשים בראשון לציון

מחפשים חדרי בריחה בראשון לציון? במסתורי , מתחם חדרי בריחה מהגדולים והיפים בארץ, יש  שלושה חדרי בריחה קשים שתוכננו ועוצבו בקפידה תוך מחשבה רבה על כל ההיבטים, החל מתפאורה וסאונד שמכניסים לאווירה ועד עלילה שמסתעפת וחידות יצירתיות ומקוריות שלא נראו באף חדר בריחה קשה שכזה. בנוסף, תתקבלו עם חיוך ואוירה שמחה בקבלת פנים הכוללת שתייה חמה, קרה ונשנושים.

בחדר אבירי השולחן העגול תוכלו להציל את קמלוט בתושייתכם ובחכמה רבה של אבירים, לחילופין תוכלו לבחור בחדר בריחה קשה טורפדו שנחשב קשה במיוחד גם ברמה הבינונית שלו, תצטרכו  לתכנן ולהנדס את בריחתכם מאוניית המלחמה שתפסה אתכם. ובהודיני  תדרשו למצוא את דרכי המילוט מהכלא השמור ביותר  שרק אמנים מהוללים כמו הודיני מצליחים לברוח ממנו.

מתחם מסתורי ידוע בחדרי בריחה קשים במיוחד, החידות מעניינות, מקוריות מאוד ודורשות מחשבה מרובה. לא תמצאו חידות בנאליות של בזבוז זמן ואנרגיה. מיד כשתכנסו, תגלו חדר בריחה מאתגר, הסקרנות שלכם תתעורר ותניע אתכם באדרנלין מחידה לחידה עד שתצליחו לברוח.

חדר בריחה קשה הוא גם דרך מצוינת לפיתוח חשיבה יצירתית אצל ילדים, כך שאם אתם רוצים  לתת לילדים שלכם להתנסות בחוויה מהנה ובו בזמן גם חינוכית ומעודדת חשיבה מוזמנים להגיע לאחד מחדרי הבריחה שלנו ולבקש רמת ילדים. מבטיחים שהם גם ייהנו וגם יאותגרו.

אז לא משנה באיזה הרכב אתם מתכוונים להגיע וכמה ניסיון בחדרי בריחה יש לכם, אתם מוזמנים להגיע לשחק במסתורי ולהראות לנו כמה המח שלכם חריף בהתמודדות עם חדר בריחה מאתגר במיוחד!

לבדיקת חדרי בריחה פנויים

להזמנות חייגו: 054-4248855

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן