כיצד לבחור חדר בריחה?

ההתלהבות הישראלית מחדרי הבריחה הביאה לפתיחתם של עשרות, אם לא מאות חדרי בריחה בכל רחבי הארץ. כל אחד מהם שונה מרעהו, בכולם מובטחת חוויה בלתי נשכחת למבוגרים, לילדים או למשפחות; אבל אם יש לכם פנאי, תקציב או חשק לחדר בריחה אחד, ואחד בלבד – איך תצליחו לבחור מבין כל השפע הזה?

על מנת לעזור לכם להחליט, להלן ארבעה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון. להנאה מקסימלית מומלץ לבצע את תהליך הבחירה יחד עם השותפים שישחקו איתכם.

  1. כמה שותפים לבריחה יש לכם

חדרי בריחה רגילים לא מתאימים ליחידים אלא לקבוצות, החל משני אנשים ועד שישה או שבעה (בדרך כלל). יש גם חדרי בריחה כפולים, בהם שתי קבוצות מתחרות זו נגד זו, מה שמאפשר ליותר שחקנים להשתתף (בדרך כלל עד 20).

שני אנשים בלבד עשויים להתקשות מדי בפתרון כל החידות. להבדיל, שבעה אנשים בבת אחת עשויים לפתור מהר מדי את כל החידות והחוויה בכללותה תידמה כאילו איננה מאתגרת מספיק. לפיכך חשוב לדעת כמה אנשים ייכנסו איתכם לחדר הבריחה.

  1. רמת הקושי של חדר הבריחה

אם עדיין לא התנסיתם בהרבה חדרי בריחה, מומלץ להתחיל עם חדר שרמת החידות והרמזים בו אמנם מאתגרת אבל קלה באופן יחסי. אמנם ניתן בדרך כלל להיעזר במפעיל ולקבל רמזים לפתרון, אבל זה הרבה יותר כיף כשמצליחים לבד.

אלה מכם שכבר צברו קילומטרז’ יפה בחדרי בריחה מוזמנים לנסות את החדרים ברמות הקושי הגבוהות יותר.

  1. מתי נוח לכם לברוח

המועדים העמוסים ביותר ברוב חדרי הבריחה בארץ הם סופי השבוע, החל מחמישי בערב ועד מוצ”ש. אם זהו המועד שאתם מתכננים לשחק בו, מוטב לתאם את המועד מוקדם ככל האפשר על מנת לוודא שהחדר אכן יהיה פנוי.

לחלופין, אם אתם גמישים בשעות הפנאי שלכם, תשמחו לדעת שחדרי בריחה רבים פועלים גם בשעות היום – אם כי גם במקרה הזה מומלץ לכל הפחות להתקשר לפני ההגעה ולוודא שהחדר אכן פתוח וניתן לשחק בו.

  1. באיזה עולם תרצו לשחק

כל חדר בריחה מאופיין בנושאים ובתסריטים מגוונים, והבחירה ביניהם תלויה בהעדפות שלכם ושל שותפיכם לבריחה: האם תרצו להיכנס למעבדה סודית של מדען מטורף או לברוח מכלא שמור היטב? אולי להילחם במפלצות, או לכשף כשפים? האם תרצו לחיות רגע בהיסטוריה, או לשחק בעתיד דמיוני שמתממש סביבכם? האם תרצו להיות דמות מפורסמת מתוך אגדה או ספר?

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן