חדר בריחה אינטראקטיבי

אינטראקטיביות הוא מושג אשר כבש את החיים בעולם המודרני. כולנו מחפשים דרכים מקוריות שיאפשרו לנו ליהנות מחוויות המשלבות אינטראקטיביות.

חדר בריחה אינטראקטיבי הוא למעשה חדר מעוצב עם תפאורה ייחודית שיש מאחוריו סיפור שלם המחייב אותנו לפתור חידה. למעשה, דרך טכנולוגיה ייחודית אנו יכולים ליצור אינטראקציה בין קבוצה של אנשים. זו יכולה להיות קבוצה של מבוגרים, קבוצה של ילדים או שילוב בין השניים.

הרעיון הוא לקחת את הקדמה הטכנולוגית ולהביא אותה לכדי תנועה והפעלת המחשבה דרך קבוצה של אנשים, משהו שקצת הלך לאיבוד בשנים האחרונות בעקבות כניסתן של רשתות חברתיות והעליה האדירה בחשיפה לרשת האינטרנט.

זה נכון שהאינטרנט מאפשר לנו לתקשר עם אנשים בצורה טובה אבל כאן מדובר על אינטראקציה קצת אחרת, כזו שמביאה אותנו באמת לדבר, לחשוב ולהיות בקשר ישיר עם האנשים שהכי קרובים לנו. חדר בריחה אינטראקטיבי הוא הזדמנות מופלאה לחגוג יום הולדת ביחד, להתגבש כל העובדים ביחד או כל אירוע אחר שאתם עומדים לציין.

איך האינטראקציה באה לידי ביטוי בחדרי בריחה אינטראקטיביים?

ובכן, לאחר שתיכנסו לחדר הבריחה אותו בחרתם כמובן מראש, תקבלו חידה. במהלך הזמן שלכם בחדר הבריחה שהוא זמן מוגבל, יהיה עליכם לפתור את החידה עם כל מיני רמזים שתקבלו בתוך חדר הבריחה. בחדר תחוו את התפאורה, הקולות, המוזיקה, הצבעים והצורות… תצטרכו לחשוב ביחד, להעלות רעיונות, לדבר אחד עם השני ולדמיין כאילו אתם ממש חלק מהמסע הקסום הזו שנקרא חדר בריחה.

היתרונות של חדר בריחה

ובכן, לא סתם חדרי הבריחה כבשו את לבבותיהם של אינספור אנשים ברחבי העולם מאירופה, דרך ארצות הברית ועד המזרח הרחוק. מדובר בפעילות יוצאת דופן שמוציאה אותנו מהשגרה בצורה מיטבית.

לכן, אם עדין לא לקחתם חלק בחוויה שנקראת חדר בריחה, זו ההזדמנות שלכם לחוות את החוויה באופן הכי מדהים שיכול להיות.

אנחנו במיסתורי, בחרנו לקחת את כל הרעיון המדהים הזה של חדרי בריחה צעד אחד קדימה כל חדר אצלנו מעוצב בהשקעה רבה ותוכנן במטרה לאפשר לכם להיכנס לחוויה במלוא מובן המילה. לא רק שדרך החידה אתם מאגדים מוחות ומרגישים כאילו אתם ממש בתוך סיפור, סרט או אגדה, זו הזדמנות כיפית מרגשת להיות עם האנשים שהכי הכי קרובים ויקרים ללבכם.

אז מה אנחנו מציעים לכם?

הקמנו עבורכם שלושה חדרי בריחה שלכל אחד מהם סיפור אחר לגמרי: חדר בריחה טורפדו, חדר בריחה אבירי השולחן העגול וחדר בריחה הודיני. לכל חדר יש את הייחודיות שלו כמובן.

חדר בריחה- למי זה מתאים?

ההחלטה להגיע לחדר בריחה מתאימה למגוון רחב של אירועים: גיבוש לחברות וארגונים, ימי הולדת, מסיבות הפתעה, בר מצוות או בת מצוות, מסיבות רווקים או רווקות ועוד… בנוסף, מנעד הגילאים רחב וכבר מגיל 8, יוכלו הילדים שלכם לחוות את החוויה עד הסוף. אפשר גם סתם ככה להחליט שיוצאים לבילוי משפחתי בלי סיבה מיוחדת, רק כדי להיות ביחד.

אז אם גם אתם מחפשים אסקייפ רום שהוא קצת אחר, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לפנות אלינו דרך האתר או לאחד מהמספרים הבאים: 054-4248855, 072-3942917 ונשמח לתת לכם מענה לכל השאלות ולסייע לכם לבחור את הפעילות שהכי מתאימה לצרכים שלכם לפי גודל הקבוצה, האירוע, המטרה, התקציב שלכם ועוד… אתם מוזמנים גם לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח מייל לכתובת info@mistory.co.il. חדרי הבריחה ממוקמים ברחוב משה לוי 9 בראשון לציון.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן