כך תמשיכו להתרגש מפעילות חדרי בריחה למבוגרים!

כיום בישראל ישנן קבוצות של חובבי חדרי בריחה מושבעים. לצד שחקנים המגיעים לחדרי בריחה רק באירועים מיוחדים, ישנם אלו המגיעים לשחק גם בתדירות של פעם בשבוע. רגע לפני שאתם משריינים תאריך לחדר הבא שלכם, דעו גם אתם איך אפשר לשמר את ההתרגשות מחדרי הבריחה! מה אתם צריכים לעשות? בעיקר למרכז את תשומת הלב שלכם לעלילת החדר והרכב המשתתפים.

1.בחרו בחדר עם עלילה מעולם תוכן זר לכם

חדרי בריחה למבוגרים או לילדים מבוססים על עלילה. סרט קולנוע מוכר, אגדה קלאסית או סיפור מתח בדיוני – כל אחד מאלו יכול להיות נושא החדר. לרוב, לשחקנים מושבעים ישנו ז'אנר עלילה מועדף, כך שבחירת החדר מבוססת בעיקר על פרמטר זה. ההמלצה אליכם? בחרו בחדרים עם עלילות מעולמות שטרם התנסיתם בהם. אצלנו ב"מסתורי" תוכלו ליהנות ממגוון חדרים מרגשים:

  • טורפדו – בלבו של ים סוער אתם ניצבים על ספינה
  • אבירי השולחן העגול – עלילה המתרחשת בתוך טירה
  • הודיני – כשאתם מנסים להימלט מכלא שמור… 

2.אתגרו עצמכם עם דרגת הקושי

דרך קבע אתם בוחרים בחדרי בריחה בדרגת קושי בינונית? לכו על חדר מאתגר יותר! לעתים, כל מה שאתם צריכים בכדי לשמר את ההתרגשות ולהעצים אותה, הוא לצאת מאזור הנוחות ולאתגר את עצמכם מנטלית. החדרים בדרגת הקושי הגבוהה ביותר מבוססים על חידות מורכבות המעצימות את האתגר, מעלות את האדרנלין ואת רוח התחרותיות.

3.תנו לחבריכם לבחור לכם את החדר

לרוב, אתם משריינים לעצמכם חדר בריחה רק לאחר שקראתם את תקציר העלילה. לא שתקציר שכזה יחשוף בפניכם יותר מדי, אך הוא בהחלט רומז לכם לקראת מה אתם הולכים. רוצים להתרגש יותר ברגע האמת? תנו לחבריכם לבחור לכם חדר מומלץ – זאת מבלי שאתם יודעים מהו נושא החדר וקו העלילה. כשדלתות החדר יפתחו, תיכנסו אל הלא הנודע בתקווה לצאת ממנו בתוך 60 דקות…

4.ההרכב המומלץ ביותר? זוג!

דרך נוספת לשמר את ההתרגשות ואף להעצים אותה היא לשחק בזוג. אם עד כה הייתם רגילים להגיע אל חדרי בריחה למבוגרים עם עוד שלושה חברים, שנו את הרכב המשתתפים. האתגר, ההתרגשות והמתח מתעצמים ככל שהרכב השחקנים קטן. כזוג שחקנים, יהיה עליכם להיות חדים וערניים יותר לכל הרמזים השתולים בחדר ולהסתייע בהם לפתרון החידות.

5.שחקו עם קבוצה שטרם שיחקתם איתה

יש לכם קבוצת חברים קבועה לחדרי בריחה? הגיעו לשחק עם הרכב שחקנים שונה! כידוע, לכל קבוצה ישנה דינאמיקה שונה ואינטראקציה ייחודית המעצבת את החוויה. פעילות אינטנסיבית של 60 דקות כוללת בתוכה מנעד רגשות רחב, ותוכלו לחוש את אותן הרגשות בגוונים שונים ועוצמות אחרות עם שחקנים חדשים.

לסיכום, מה ישמר וגם יעצים את ההתרגשות שלכם מחדרי הבריחה?

  • חדר עם עלילה ייחודית שטרם חוויתם
  • כשחקנים מנוסים, אתגרו עצמכם עם חדר קשה
  • תנו לחברים לבחור לכם את החדר מבלי שאתם יודעים עליו דבר
  • כזוג שחקנים, תיאלצו להתמודד אל מול יותר רמזים וחידות
  • צרו לעצמכם קבוצת משחק חדשה (בני משפחה, עמיתים לעבודה, חברים)

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן