חוגגים במסתורי עם חדר בריחה לילדים

יום הולדת
חדר בריחה לילדים

הזמנה מעוצבת לשליחה בוואטסאפ

חדר יומולדת זוהר בחושך, מקושט בבלונים בצבעים שתבחרו

משחק בחדרי הבריחה המושקעים שלנו כולל מלווה צמוד

טאבלט לבחירת מוזיקה וקריוקי עם מיקרופונים

צוות עובדים מקצועי ומיומן שידאג להכל

יום הולדת חדר בריחה לילדים

יום הולדת מושלמת עם החברים חוגגים
בחדרי הבריחה לילדים של מסתורי

יום הולדת חדר בריחה לילדים - רק במסתורי!

יום הולדת חדר בריחה לילדים, משלב את חווית יום ההולדת יחד עם חדרי בריחה המתאימים לילדים. חדרי בריחה אלו מבוססים על העיקרון של בילוי ומשחק בחדר בריחה המחייב שיתוף פעולה ותקשורת בין הילדים המשתתפים במשחק. על קבוצת הילדים יוטלו משימות וחידות מגוונות הדורשות מחשבה ושיתוף פעולה של כל הילדים המשתתפים בחגיגת יום הולדת חדר בריחה לילדים.

הרעיון ביום הולדת חדר בריחה לילדים הוא ליצור הנגשה של התחביב שכל-כך טרנדי כיום ואהוב על המבוגרים, גם לעולם הילדים. הדבר אומר להקל עבורם את החידות וללוות אותם באופן צמוד לאורך המשחק והחידות השונות כך שכל ילד יחווה חוויה מיוחדת, וירגיש את מקומו בהשגת המטרה הכוללת ביום הולדת חדר בריחה לילדים.

אל דאגה, אנו נתאים את רמת החדר לגיל הילדים, כך שמצד אחד לא יהיה קל מדי ויהיה אף מאתגר, ומצד שני, שלא יהיה מתסכל עבור אף ילד בחוויה.

כאשר מדובר ביום הולדת חדר בריחה לילדים, צוות המפעילים המיומן שלנו יתחבר אל הילדים בשפה שלהם ויעזור להם להבין את המשימה העיקרית בלי לגלות להם יותר מדי רמזים. בסופו של יום המטרה היא שהילדים ישתפו פעולה יהנו ויתגבשו! הזמינו יום הולדת חדר בריחה לילדים ותהנו מחוויה מיוחדת במינה!

לקריאת הסיפור של חדרי הבריחה שלנו לחצו כאן

הניסיון שלנו בימי הולדת חדר בריחה לילדים

מעבר להיותנו אנשי חידות, שכתבו חידות לחדרי הבריחה שבמתחם, אנו מנוסים מאוד באירוח ילדים במגוון סוגי אירועים, ובפרט בחגיגת ימי הולדת. הצוות שלנו מורכב ממדיריכים מקצועיים ומנוסים שעורכים אירועים גדולים וקטנים מדי יום. הצוות מתורגל בעבודה עם אורחים בגילאים השונים ובהתמודדות עם סיטואציות שונות.

המדריכים שלנו יעזרו לכם לאורך האירוע ויתנו מעצמם את המקסימום על מנת שכל הילדים יהיו מרוצים ושחתן\כלת יום ההולדת חדר בריחה לילדים ירגישו כמלכים ליום אחד!

ללמוד תוך כדי החוויה

ביום ההולדת חדר בריחה לילדים, הילדים גם יחוו חוויה ייחודית וגם יעשירו את הידע והיצירתיות שלהם ויחשבו מחוץ לקופסה.

ילדים שאוהבים אתגרים, קווסטים ומשחקי משימות (כמו במשחקי מחשב לדוגמא) בוודאי אוהבים גם חדרי בריחה. לילדים יש דמיון פורה במיוחד ולפעמים אפילו מסוגלים לפתור חידות מסוימות באחוזי הצלחה טובים יותר מהמבוגרים. כן כן, פשוט ככה – ילדים ילדים, אך נתקלנו בכמה מאוד חכמים ומוכשרים אצלנו בחדרי הבריחה שלנו.

הגיל המומלץ ליום הולדת חדר בריחה לילדים הוא גיל 8 ומעלה. הרעיון של הפעילות הוא למידה תוך כדי חוויה. כאשר מדובר על אסקייפ רום לילדים, ברגע שהילדים נכנסים לחדר הם מיד מבינים מה מתרחש סביבם, הם מתחילים למצוא רמזים ולפתור חידות ותוך כמה דקות הם נכנסים לגמרי למציאות החדשה.

איך יתנהל יום הולדת חדר בריחה לילדים

מגיעים לחדר אירועים מקושט בבלונים תוכלו לארגן שולחן חטיפים ושתייה. לאחר רבע שעה של התכנסות הילדים יתחילו בפעילות חדר בריחה לימי הולדת לילדים יחד עם מדריך מלווה צמוד. לאחר מכן יחזרו הילדים לחדר הארועים , תוכלו לתאם שהשליח עם הפיצות יגיע בדיוק בזמן שהם מסיימים את החדר. הילדים יוכלו להנות מקריוקי, מוסיקה וקליפים שהם אוהבים, כמובן שלא נסיים ללא טקס עוגה מרגש.

כאשר מדובר על יום הולדת חדר בריחה לילדים אנו נארגן את האולם ונקשט בבלונים בצבעים לבחירתכם, וגם נדאג לפעילות חוויתית שידברו עליה הרבה אחרי-  אתם תדאגו לחטיפים, שתיה קלה, להזמין אלינו פיצות ועוגה…

אנו נשמח לעמוד לצדכם מרגע יצירת הקשר איתנו וממש עד רגע האירוע עצמו לכל התייעצות, התלבטות ועזרה בארגון שתצטרכו. אנחנו עורכים אירועי יום הולדת חדר בריחה לילדים על בסיס יום-יומי ומאוד מנוסים בלגרום לכל הפרטים להתחבר לחוויה שלמה.

הצוות המסור שלנו יעזור לכם בעיצוב חדר האירוח ליום הולדת חדר בריחה לילדים. הוא יקשט אותו בבלונים ובמפה בצבעים לבחירתכם ללא תוספת תשלום.

כמו כן, הצוות שלנו יוכל לייעץ לכם בנושאי הקריוקי, just dance, ושאר האטרקציות שאנחנו מציעים ליום הולדת חדר בריחה לילדים ובנוסף, יסייע לכם בהזמנת האוכל בהתאם לתקציב שלכם ולדרישות שלכם. ישנן לא מעט מסעדות שעובדות בשיתוף פעולה איתנו, ומציעות לאורחי המתחם שלנו הנחות מיוחדות.

נוכל גם לעזור לכם בארגון לוח הזמנים של האירוע, על מנת לנצל את הזמן בצורה מושלמת. ניתן לחגוג ימי הולדת לילדים בחדר בריחה בהרכב של 5 משתתפים ועד 30. אז למה אתם מחכים? חייגו עכשו להפקת יום הולדת חדר בריחה לילדים מושלם:

חוגגים בת מצווה ? לחצו כאן לפרטים על חדר בריחה לבת מצווה. לקריאה על חדרי בריחה מומלצים לחצו כאן. וכאן תוכלו לצפות בחדרי בריחה בראשון לציון של חברת מסתורי.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-054-4248855.

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן. 

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא