MISTORY ESCAPE ROOM

חדר בריחה
בראשון לציון

WhatsApp Image 2022 03 24 at 10.24.56 1
חדר בריחה בראשון לציון

חיפשתם חדר בריחה ראשל"צ?הגעתם למקום הנכון!

מה תמצאו במסתורי ESCAPE ROOMS?

מסתורי-חדר בריחה בראשון לציון

חדר בריחה בראשון לציון, סקרנים לדעת על מה כולם מדברים ? מוזמנים להתארח אצלנו במתחם מהגדולים בארץ. 3 חדרי בריחה, 9 חדרי ארועים, קריוקי, מוזיקה טובה וצוות שרותי. חדרי הבריחה שלנו מתאימים למגוון גילאים והרכבים. מבוגרים, ילדים, משפחות, חברים לעבודה, נוער בתיכון ועוד…לחדרים שלנו יש 3 רמות קושי כך שניתן להתאים את החדר למגוון קבוצות, ממנוסים מאוד שרוצים אתגר שיעיף להם את המוח ועד משפחות שרוצות להגיע לזמן איכות עם הילדים ועד חברות שרוצות לחגוג יומולדת בצורה מקורית ומעניינת. אין לכם מה לדאוג, בחדר בריחה בראשון לציון אנחנו יודעים להתאים את רמת הקושי אפילו תוך כדי משחק כך שמצד אחד יהיה מאתגר ומצד שני זורם וכיפי וכולם יהנו. 
אז אם אתם מחפשים פעילות מהנה, מאתגרת… חוויה בלתי נשכחת. או אם אתם חולמים על ערב חברתי מהנה ועל בילוי עם ערך מוסף או מציינים אירוע מיוחד אבל לא רוצים לנסוע רחוק…הגעתם למקום הנכון ! חדר בריחה בראשון לציון, ממש פה לידכם.

לצפייה בחדרי הבריחה שלנו לחצו כאן! 
אצלנו חוגגים יומולדת , גיבוש משפחתי, ימי הולדת למבוגרים או לילדים, גיבוש צוות מהעבודה או בילוי כיפי עם החברים. במסתורי-חדר בריחה בראשון לציון תוכלו ליהנות מפעילות המבטיחה איכות, כיף, אתגר ועניין. להזמנת משחק חייגו עכשיו

having fun together

למי מתאים הבילוי בחדר בריחה בראשון לציון?

חבר'ה שמחפשים משחק בחדר בריחה חוויתי ומאתגר

משפחות מגניבות שרוצות זמן איכות חוויתי

צוות עובדים שמעוניינים בגיבוש צוות כיפי, מקורי ומאתגר

ילדי יום הולדת שרוצים להזמין את כל החברים

חברות מהממות שרוצות לארגן מסיבת רווקות בלתי נשכחת

חדר בריחה בראשון לציון - מסתורי

מה מייחד את חדרי הבריחה שלנו?

חדר בריחה טורפדו, חדר בריחה אבירי השולחן העגול וחדר בריחה הודיני – שלושתם חדרי בריחה בראשון לציון, שלושתם מרתקים ומציגים לפניכם משחקים מתוחכמים וכתבי חידה מרתקים שיעודדו אתכם לחשוב, להכיר, להתעניין ולהפעיל את הראש עד לפתרון החידה שתשחרר אתכם לחופשי ותאפשר לכם לברוח מהחדר.

אווירה טובה, צוות נעים ונוחות מרבית בזכות האבזור המתקדם והחללים המרווחים הממוזגים והנעימים.

הבילוי באסקייפ רום מאפשר למשתתפים לחוות חוויה בעלת ערך מוסף. מעבר להנאה ולשבירת השגרה, המשחק גם משפר את הדינמיקה בין המשתתפים, יוצר הזדמנות לתקשורת, להיכרות, לנטרול מחיצות ולשיפור מיומנויות כגון עבודת צוות, תהליך קבלת החלטות, עבודה בתנאי לחץ, עמידה באתגרים וכיוצא באלה.

חדרי הבריחה במתחם של מסתורי ממוקמים ברחוב משה לוי 9 ראשון לציון ליד קניון הזהב והסינמה סיטי. המיקום מרכזי, נגיש ונוח, ומוצעת חניה חינם בצמוד למתחם לטובת המבקרים.

מתחם מסתורי כולל לא רק חדרי בריחה שמתאימים לקבוצות, אלא חדרים פרטיים לאירועים, מה שמאפשר שילוב של משחק בחדרי הבריחה עם תכנים אחרים, כגון : ברכות, הרצאה, ישיבות צוות, “מינגלינג", חגיגת יום הולדת הצעת נישואין ועוד.

אזהרה - ספויילר!!

רוצים להציץ לחדרי הבריחה שלנו?! צפו:

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

עוד קצת על חדר בריחה בראשל"צ ומה מחכה לכם במסתורי...

שניה לפני, יודעים מה זה חדר בריחה? אם לא, כנסו לכאן לקריאה קצרה בעברית או כאן באנגלית 🙂

הבילוי בחדר בריחה ראשל"צ מתאים לקבוצות חברים, לזוגות, למשפחות – ובעצם לכולם . כל משחק בחדר בריחה– בין אם מדובר בבילוי משפחתי, מפגש עם חברים, גיבוש צוותי, מקבל ערך מוסף באסקייפ רום האיכותיים שאנחנו מציעים לכם. חדרי הבריחה והקריוקי של מסתורי מתאימים לחגיגות שמחות ואירועים מיוחדים כגון: ימי הולדת מגיל 8 ועד 120 , ימי כיף וימי גיבוש, מסיבת רווקות, בת מצווה ועוד. מפיקים יום כיף בעבודה או פעילות גיבוש לצוות?

בואו ליהנות מאירוח עם שתיה קרה, חמה ונשנושים, אולם אירוח מושקע, מיקרופונים אם מתחשק לכם לזרום על קריוקי וטאבלט לבחירת מוזיקה. לאחר מכן תקבלו תדריך קצר ותיכנסו לחדרי הבריחה שלנו. מבטיחים שיהיה שמח ! במתחם מסתורי בראשל"צ תהנו משלושה חדרי בריחה שיעזרו לכם להצית את הדמיון, להפעיל מחשבה יצירתית ומקורית ולהעביר באווירה טובה יום כיף משובח.

הבילוי בחדרי הבריחה מתאים לזוג או לקבוצה גדולה יותר מ-3 ועד 30 משתתפים, מה שהופך אותו למתאים לכל סוגי האירועים ולכל סוגי הבילויים: בילוי שגרתי חברתי, בילוי משפחתי, ימי כיף בעבודה, פעילויות גיבוש, בר/בת מצווה ימי הולדת למבוגרים או חבילות מושלמות לימי הולדת לילדים כולל פיצות, חטיפים, קריוקי ועוד…

אסקייפ רום בראשון לציון
גיבוש צוות בחדר בריחה