חוגגים במסתורי

בר מצווה בחדר בריחה

על בר מצווה בחדר בריחה כבר חשבתם?

איזה כיף שהגעתם אלינו…

בר מצווה בחדר בריחה – החגיגה המושלמת והמקורית ביותר שכולם ידברו עליה הרבה אחרי ! חגיגת הבר מצווה מסמלת את המעבר מילדות לבגרות. מסתורי מזמינה אתכם לחגוג את זה ו – בענק! לא עוד חגיגה רגילה ובנאלית אלא מבחן מאתגר – בו תהפכו באמת לגברים, בר מצווה בחדר בריחה!

נתחיל מזה שהמיקום שלנו מעולה! במערב ראשון לציון בין הסינמה סיטי לקניון הזהב.

נמשיך בזה שלכל האורחים יש חניה חינם בצמוד למתחם, ולבסוף מתחם מסתורי מהגדולים בארץ מציע מגון ענק של אפשרויות לחגיגה מקורית במיוחד.

מה בתפריט בבר מצווה בחדר בריחה?

קבלת פנים חמה ואחריה האתגר הגדול

חדר אירועים – בבר מצווה בחדר בריחה לא תמצאו סתם אולם רגיל, אלא מבחר חדרי אירועים מושקעים ומעוצבים בצורה טרנדית וצבעונית עם תאורה משוכללת ומקרן ענק, טאבלט לבחירת מוזיקה וקליפים ומערכת הגברה מעולה!! אם יתחשק לכם לזייף יחד עם האורחים זה אפשרי בהחלט, יש מיקרופונים לקריוקי בכל אחד מהחדרים. נקבל את האורחים עם מסך ענק וברכה במיוחד לחוגג הבר מצווה, אפשר להריץ תמונות וסרטונים מושקעים שהכנתם לבעל האירוע על מנת להפוך את המקום לאישי במיוחד.

עיצוב – אירועי בר מצווה בחדר בריחה הם מושקעים ביותר וגם האולם מושקע ומהודר ובשבילכם נהפוך אותו למרשים אף יותר. תוכלו לעצב את החלל בהתאם לכמות האנשים והצרכים שלכם, נציע מפות במגוון צבעים וגם תוכלו לבחור את צבעי הבלונים שתרצו. הכל לפי הטעם שלכם!

כיבוד – תוכלו להביא אתכם / להזמין ממסעדות באזור. הכל פתוח ואין הגבלה. נשמח לייעץ לכם על חברות קייטרינג ומסעדות שונות ששולחות אלינו על בסיס יומיומי והתרשמנו מהשירות הנעים והאוכל המקופד. חלקן אף נותנות הנחות ללקוחתינו.

האתגר – לבחירתכם 3 חדרים מושקעים ומאתגרים בו תוכיחו שהתבגרתם ואתם לא צריכים עזרה מההורים.

  1. כראמל – נדרש המון אומץ לעזור לעזור לאחים להחזיר את הירושה ולהציל את כראמל החתול מידיה של גברות בלום. חדר בריחה חוויתי וקסום במיוחד המבוסס על סדרת הספרים "כראמל" שכתבה מאירה ברנע גולדברג. 
  1. טורפדו – הרבה שכל, תשומת לב לפרטים הקטנים וסבלנות יעזרו לכם לברוח מהספינה הטובעת ולקפוץ למים. מצפה לכם הפתעה שתגרום לכולם לחייך בסוף החדר!
  1. הודיני – כדי להופך לגברים תצטרכו לעמוד באתגר הודיני הכולל בריחה נועזת מהכלא השמור ביותר ומשם להצליח להרשים את הקהל במופע יוצא דופן שטרם נראה כמותו בישראל.

חושבים שתצליחו לעמוד באתגר ?

*נשמח לייעץ בכל נושא של חדר בריחה לבר מצווה, החל מהתאמת החדרים לפי כמות והרכב המשתתפים ועד התאמה אישית של הפתעות וחידות בחדרים.

רוצים לשמוע עוד על בר מצווה בחדר בריחה? חייגו עכשו

חוגגים בת מצווה ? לחצו כאן לפרטים על חדר בריחה לבת מצווה.

לצפייה בחדרי בריחה מומלצים לחצו כאן

חדר בריחה לדתיים
אולם יומולדת
בר מצווה בחדר בריחה
קריוקי1
אולם שחור אדום

DJ TEAM

המתחם שלנו גדול ומרווח וכולל בתוכו 8 אולמות לאירוח עם אפשרות למוזיקה, קריוקי וריקודים, לובי ועמדת שתייה חמה.

3 חדרי בריחה מושקעים. לכל אחד מחדרי הבריחה שלנו יש 3 רמות קושי וניתן לבחור את הרמה בהתאם לאופי הקבוצה, מס' המשתתפים והרכב הקבוצה. כמו כן , ניתן להתאים לדוברי עברית ואנגלית.

המיקום שלנו מרכזי ביותר, בראשון לציון לצד הסינימה סיטי וקניון הזהב. ההגעה בתחבורה ציבורית נוחה ובנוסף ישנה חנייה חינם בצמוד למתחם לכל מי שמגיע עם רכב.

המקום ידוע בצוות השרותי והנעים, אנו מקבלים את כל האורחים שלנו עם חיוך וקבלת פנים מפנקת עם שתייה קרה ועמדת קפה.

יש לנו ניסיון של אלפי קבוצות שהתארחו אצלנו. אנו מארחים על בסיס יומיומי קבוצות החל מ 5 משתתפים ועד לאירועים גדולים של 60 משתתפים.

מאות ביקורות מעולות ברחבי הרשת – תוכלו למצוא בחיפוש פשוט בגוגל או בדף הפייסבוק שלנו. 

And Chill Together

חדר בריחה טורפדו, חדר בריחה כראמל וחדר בריחה הודיני – שלושתם חדרי בריחה מרתקים המציגים לפניכם משחקים מתוחכמים וכתבי חידה מרתקים שיעודדו אתכם לחשוב, להכיר, להתעניין ולהפעיל את הראש עד לפתרון החידה שתשחרר אתכם לחופשי ותאפשר לכם לברוח מהחדר.

אווירה טובה, צוות נעים ונוחות מרבית בזכות האבזור המתקדם והחללים המרווחים הממוזגים והנעימים.

הבילוי באסקייפ רום מאפשר למשתתפים לחוות חוויה בעלת ערך מוסף. מעבר להנאה ולשבירת השגרה, המשחק גם משפר את הדינמיקה בין המשתתפים, יוצר הזדמנות לתקשורת, להיכרות, לנטרול מחיצות ולשיפור מיומנויות כגון עבודת צוות, תהליך קבלת החלטות, עבודה בתנאי לחץ, עמידה באתגרים וכיוצא באלה.

חדרי הבריחה במתחם של מסתורי ממוקמים ברחוב משה לוי 9 ראשון לציון ליד קניון הזהב והסינמה סיטי. המיקום מרכזי, נגיש ונוח, ומוצעת חניה חינם בצמוד למתחם לטובת המבקרים. 

מתחם מסתורי כולל לא רק חדרי בריחה שמתאימים לקבוצות, אלא חדרים פרטיים לאירועים, מה שמאפשר שילוב של משחק בחדרי הבריחה עם תכנים אחרים, כגון : ברכות, הרצאה, ישיבות צוות, “מינגלינג", חגיגת יום הולדת  ועוד.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא